Regulamin

§1
[POSTANOWIENIA OGÓLNE]

  • Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki i zasady:
    1) funkcjonowania Sklepu Internetowego dostępnego pod adresem: bohomaz.pl 
  • 2) zawierania Umów, których przedmiotem jest sprzedaż plakatów, obrazów i druków na płótnie oraz papierze plakatowym realizowane przez Joannę Chrzanowską, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą: Pretty Wall Joanna Chrzanowska, adres wykonywania działalności gospodarczej: ul.Kopcińskiego 34A/4, 90-154, Łódź, NIP: 9820390737, REGON: 527854725, adres e-mail: biuro@bohomaz.pl, nr telefonu: 733 857 016, nr rachunku bankowego PL86 1050 1461 1000 0090 8340 4880 
  • Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu Internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa, lecz zaproszenie do zawarcia Umowy. 
  • Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, strony internetowej Sklepu Internetowego, a także do wzorców, formularzy i zdjęć prezentowanych na stronie internetowej Sklepu Internetowego należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem oraz za uprzednią zgodą Sprzedawcy wyrażoną na piśmie. 
  • Klient jest obowiązany do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na względzie poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i praw własności intelektualnej przysługujących Sprzedawcy oraz osobom trzecim. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym. Klient jest obowiązany do wprowadzenia danych zgodnych ze stanem faktycznym. W przypadku podania fałszywych danych, klient ponosi odpowiedzialność za wynikłe z tego faktu szkody. 
  • Sprzedawca stosuje mechanizm plików ‘’cookies’’, które podczas korzystania przez Klientów ze Sklepu Internetowego, zapisywane są przez serwer Sprzedawcy na dysku twardym urządzenia końcowego Klienta. Stosowanie plików ‘’cookies’’ ma na celu zapewnienie poprawnego działania Sklepu Internetowego na urządzeniach końcowych Klientów. Mechanizm ten nie niszczy urządzenia końcowego Klienta oraz nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniach końcowych Klientów, ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tych urządzeniach. Każdy Klient może wyłączyć mechanizm ‘’cookies’’ w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego, co jednak może spowodować utrudnienia lub nawet uniemożliwić korzystanie ze Sklepu Internetowego. 
  • W przypadku gdy jakakolwiek klauzula wynikająca z niniejszych ogólnych warunków handlowych straciła bądź straci moc prawną, pozostałe klauzule będą obowiązywały bez zmian. 

§2
[DEFINICJE]

Ilekroć w Regulaminie jest mowa o: 

  • Regulaminie – należy przez to rozumieć niniejszy Regulamin; 
  • Sprzedawcy – należy przez to rozumieć Joannę Chrzanowską, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą: Pretty Wall Joanna Chrzanowska, adres wykonywania działalności gospodarczej: ul. ul.Kopcińskiego 34A/4, 90-154, Łódź, NIP: 9820390737, REGON: 527854725,
  • Kliencie - należy przez to rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, a posiadającą zdolność do czynności prawnych, która zamierza zawrzeć lub zawarła Umowę ze Sprzedawcą; 
  • Stronach – należy przez to rozumieć łącznie Sprzedawcę i Klienta, którzy zawarli Umowę na podstawie Regulaminu, pojęcie „Strony” odnosi się do każdego z tych podmiotów z osobna; 
  • Umowie – należy przez to rozumieć umowę pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem zawartą za pośrednictwem Sklepu Internetowego, której przedmiotem jest sprzedaż wskazanych produktów; 
  • Formularzu zamówienia – należy przez to rozumieć formularz dostępny na stronie internetowej bohomaz.pl umożliwiający złożenie Zamówienia; 
  • Koszyku – należy przez to rozumieć składnik Sklepu Internetowego, który służy do określenia przez Klienta danych dotyczących Zamówienia, które tworzy w oparciu o narzędzia informatyczne oferowane przez system teleinformatyczny Sprzedawcy; 
  • Zamówieniu – należy przez to rozumieć oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy ze Sprzedawcą; 
  • Produkt – dostępna w Sklepie rzecz produkt/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą. 
  • Sile wyższej – należy przez to rozumieć każde zdarzenie nadzwyczajne, nagłe, zewnętrzne, uniemożliwiające wykonanie zobowiązania wynikającego z Umowy, pozostające poza kontrolą Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania Umowy i któremu nie można było zapobiec nawet przy dołożeniu szczególnej staranności, w tym między innymi: działanie sił przyrody, stan wyjątkowy, stan wojenny, nowe ustawodawstwo lub decyzje administracyjne; 

§3
[OFERTA SPRZEDAWCY]

  • Sprzedawca posiada w swojej ofercie plakaty, obrazy i druki na płótnie. Szczegółowy opis i charakterystyka produktów wraz ze wskazaną ceną dostępna jest w ofercie Sprzedawcy na stronie internetowej Sklepu Internetowego. 

§4
[SKŁADANIE, PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ]

 

  • Klient może składać Zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem strony internetowej Sklepu Internetowego przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, w tym także w niedziele i święta, z wyłączeniem przerw niezbędnych do przeprowadzenia prac serwisowych i konserwacyjnych albo wykonania innych czynności technicznych niezbędnych do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Sklepu Internetowego, na co będą wskazywać komunikaty zamieszczone na stronie internetowej Sklepu Internetowego. 
  • Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia. 
  • W celu złożenia Zamówienia za pośrednictwem Sklepu Internetowego należy:
    1) wybrać produkty, a następnie umieścić je w Koszyku (poprzez kliknięcie przycisku: „Dodaj do koszyka”),
    2) wypełnić elektroniczny Formularz zamówienia dostępny na stronie internetowej Sklepu Internetowego poprzez podanie danych niezbędnych do realizacji Zamówienia, tj. imienia, nazwiska, adresu, adresu e-mail a w przypadku gdy Zamówienie składa Przedsiębiorca lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta również firmy Przedsiębiorcy, adresu prowadzonej przez niego działalności gospodarczej oraz numeru NIP,
    3) wyrazić zgodę na dostarczenie treści cyfrowych przed upływem terminu odstąpienia od umowy zawartej na odległość,
    4) dokonać płatności za pośrednictwem systemu Przelewy24 po kliknięciu przycisku: „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”. 
  • Akceptacja Regulaminu jest równoznaczna z wyrażeniem przez Klienta zgody na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej lub paragonów w formie papierowej. Faktury wysyłane będą na adres e-mail Klienta wskazany w Formularzu zamówienia.
  • W przypadku nieprawidłowości w wypełnieniu Formularza zamówienia system teleinformatyczny Sprzedawcy będzie nadawał komunikaty wskazujące na popełnione błędy lub braki uniemożliwiające przejście do kolejnego etapu składania Zamówienia. 
  • Złożenie Zamówienia stanowi złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia Umowy sprzedaży produktów będących przedmiotem Zamówienia. 
  • Produkty przedstawione na stronie są przykładowymi grafikami. Wizualizacje przedstawione na stronie produktowej ma na celu zwizualizowanie klientowi wyglądu grafiki na przykładowej antyramie która nie jest przedmiotem sprzedaży. 
  • Po otrzymaniu informacji o dokonanej płatności Sprzedawca prześle potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji oraz otrzymania płatności na adres e-mail podany przez Klienta przy składaniu Zamówienia. Informacja o przyjęciu Zamówienia do realizacji stanowi oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty i z chwilą jego otrzymania przez Klienta zostaje zawarta Umowa.
  • Po zawarciu Umowy, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na trwałym nośniku na adres poczty elektronicznej Klienta wskazany przez Klienta przy składaniu Zamówienia. Potwierdzenie warunków, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, będzie obejmowało również informację o udzielonej przez Konsumenta zgodzie na dostarczenie treści cyfrowych w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od Umowy. Rachunek zostanie dołączony do przesyłki lub wysłany elektronicznie w dniu wysyłki towaru.
  • Jeżeli Sprzedawca nie dostarczył produktu/ów zgodnie z zawartą Umową, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta wzywa go do wykonania Umowy. Jeżeli Sprzedawca nie dostarczy produktu/ów w terminie uzgodnionym przez Strony Umowy, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta może odstąpić od Umowy. 
  • Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta może odstąpić od Umowy bez wzywania do wykonania Umowy, jeżeli:
    – z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie wykona Umowy,
    – Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta i Sprzedawca uzgodnili lub z okoliczności zawarcia Umowy wyraźnie wynika, że określony termin wykonania Umowy miał istotne znaczenie dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta, a Sprzedawca w tym terminie Umowy nie wykonał. 
  • W przypadku braku możliwości realizacji Zamówienia z powodu Siły wyższej, Sprzedawca niezwłocznie prześle na podany przez Klienta w Formularzu zamówienia adres e-mail informację o zaistniałej sytuacji. Sprzedawca dokona zwrotu wpłaconych przez Klienta środków niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od dnia wysłania ww. informacji. Zwrot środków wpłaconych przez Klienta nastąpi na rachunek bankowy Klienta, z którego wykonana została płatność. W sytuacji, o której mowa w niniejszym ustępie Umowa będzie uważana za niezawartą. 

§5
[PŁATNOŚCI]

  • Cena produktów zamieszczona na stronie internetowej Sklepu Internetowego podawana jest w złotych i nie zawiera podatku VAT. Jest wiążąca w chwili złożenia Zamówienia przez Klienta. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie Internetowym, które mogą zostać wprowadzone przez Sprzedawcę po złożeniu przez Klienta Zamówienia. 
  • Sprzedawca może wprowadzać czasową promocję cenową. 
  • Informacje o promocji, czasie jej trwania oraz cenie produktów z uwzględnieniem promocji zostaną zamieszczone na stronie internetowej Sklepu Internetowego. 
  • Formą płatności honorowaną przez Sklep Internetowy są płatności za pośrednictwem systemu Przelewy24.
  • W celu dokonania płatności, z chwilą złożenia Zamówienia z obowiązkiem zapłaty Klient zostanie przekierowany na stronę internetową dostawcy systemu płatności on-line Przelewy24 . Zasady dokonywania płatności on-line za pośrednictwem ww. systemu zostały wskazane na stronie internetowej https://www.przelewy24.pl/regulamin
  • W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności elektronicznych oraz Blik realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
  • Sprzedawca wystawia paragon lub fakturę po zrealizowaniu zamówienia.

§6
[ZAKŁADANIE KONTA W SKLEPIE]

  1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych imię, nazwisko, adres, adres e-mail, nr kontaktowy. 
  2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe. 
  3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji. 
  4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 1. 

§7
[DOSTAWA] 

  • Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu: Paczkomat InPost, Kurier InPost, Kurier DPD, Kurier DHL, Kurier FEDEX.
  • Klient może również odebrać Produkt osobiście w siedzibie firmy: Łódź, 90-154, ul. dr. Stefana Kopcińskiego 34A/4
  • Jeżeli dostarczone klientowi produkty posiadają widoczne szkody opakowania lub zawartości należy niezwłocznie zareklamować je spedytorowi/ przewoźnikowi oraz odmówić przyjęcia takiego towaru kontaktując się drogą mailową ze Sprzedawcą. 
  • W przypadku gdy Sprzedawca nie może dostarczyć produktu/ów zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania klienta i zwrócenia wszystkich należności. 
  • Przy każdym produkcie podany jest orientacyjny czas realizacji zamówienia, który upływa od momentu otrzymania przez Sklep pełnej płatności za towar. Dostawa następuje zgodnie z podanymi w zamówieniu internetowym kosztami zamówienia oraz kosztami przesyłki. 

§8
[REKLAMACJE]

  • Reklamacja może być zgłoszona w drodze elektronicznej, poprzez przesłanie jej na adres e-mail: biuro@bohomaz.pl, lub pisemnie na adres Sprzedawcy: Łódź, 90-142 Kopcińskiego 34A lokal 4 z dopiskiem „Reklamacja”. 
  • Reklamacja winna zawierać m.in. dane umożliwiające identyfikację Klienta, opis problemu, który Klient zgłasza, nr Zamówienia, którego zgłoszenie dotyczy, żądania związane z reklamacją, a także sposób kontaktu z Klientem – np. za pośrednictwem korespondencji e-mail, telefonicznie bądź pisemnie. W niektórych przypadkach klient zostanie poproszony o przesłanie zdjęć produktów podlegających reklamacji. 
  • Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia dokonania prawidłowego zgłoszenia, powiadamiając Klienta o sposobie jej rozpatrzenia. 
  • W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia poinformowania Klienta o pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji wymieni produkt na wolny od wad lub zwróci Klientowi równowartość uiszczonej ceny. Zwrot płatności nastąpi w formie przelewu dokonanego przez Sprzedawcę na rachunek bankowy Klienta, z którego Klient uiścił cenę. 
  • Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. 
  • Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć klientowi towar bez wad. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy produktu Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. 
  • Okres rękojmi wynosi dwa lata od dnia, w którym klient otrzymał dany produkt. 
  • Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za nieznaczne odstępstwa towaru dostarczonego od oferowanego w zakresie kolorystyki, które nie upoważniają do składania reklamacji. Niniejsze postanowienie nie narusza jednak ustawowego prawa klienta do odstąpienia od umowy. 

§9
[PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY] 

  1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 
  2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik. 
  3. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu. 
  4. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy – dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 1. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe. 
  5. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy. 
  6. Skutki odstąpienia od Umowy: 
  • W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą. 
  • W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę. 
  • Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami. 
  • Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 
  • Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeżeli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni. 
  • Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą. 
  • Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. 

§10
[OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH] 

Zasady przetwarzania danych osobowych i wykorzystywania plików cookies zostały opisane w Polityce Prywatności dostępnej pod adresem https://bohomaz.pl/pl/i/Polityka-prywatnosci/11

§11
[POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ]

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z  pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
  2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 
  • Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą. 
  • Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą. 
  • Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). 

§12
[ZMIANA REGULAMINU]

  • Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn, a w szczególności w przypadkach uzasadnionych względami technicznymi dotyczącymi świadczenia usług oraz zmiany mającej na celu dostosowanie postanowień Regulaminu do obowiązujących przepisów prawa. 
  • Sprzedawca poinformuje Klientów o zmianie Regulaminu udostępniając nową treść Regulaminu na stronie internetowej Sklepu Internetowego. 

§13
[POSTANOWIENIA KOŃCOWE]

  • W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie zastosowanie znajdują przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 Nr 16, poz. 93 t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1360 z późn. zm.), ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 Nr 24, poz. 83 t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1062 z późn. zm.), ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 Nr 144, poz. 1204 t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 344 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.). 
  • Sprzedawca oświadcza, iż opinie Klientów zamieszczane przez niego na stronie internetowej Sklepu Internetowego lub prowadzonych przez Sprzedawcę profilach na portalach społecznościowych podlegają weryfikacji za pośrednictwem korespondencji e-mail. Weryfikacja, o której mowa w zdaniu poprzedzającym polega na zwróceniu się przez Sprzedawcę do osób, które przesłały opinie o świadczonych przez Sprzedawcę usługach i oferowanych do sprzedaży produktach z prośbą o udzielenie informacji potwierdzającej, że Klient faktycznie korzystał z usług świadczonych przez Sprzedawcę, zakupił oferowane przez Sprzedawcę produkty. Sprzedawca zastrzega, iż opinie, o których mowa w niniejszym ustępie podlegają publikacji jedynie w zakresie, w którym posiadają merytoryczną wartość dla oceny usług i produktów oferowanych przez Sprzedawcę. 
  • Treść Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze strony internetowej Sklepu Internetowego. 
  • We wszelkich sprawach związanych z zawarciem oraz realizacją Umowy, Strony będą porozumiewały się za pośrednictwem korespondencji e-mail oraz poprzez kontakt telefoniczny. Brak poinformowania Sprzedawcy o zmianie danych wskazanych przez Klienta w Formularzu zamówienia skutkuje uznaniem, iż informacje przekazane w oparciu o ww. dane zostały otrzymane przez Klienta i mógł on zapoznać się z ich treścią. 
  • W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy, Strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Wszelkie spory mogące wyniknąć z Umowy Strony poddają pod jurysdykcję sądu polskiego. Prawem właściwym dla wszelkich zobowiązań wynikających z Umowy, bez względu na ich rodzaj i charakter, jest prawo polskie. 
  • Wszelkie spory dotyczące Umów zawartych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, będącym Przedsiębiorcą, poddane są pod rozstrzygnięcie sądu powszechnego właściwego miejscowo ze względu na siedzibę Sprzedawcy.