Zwroty i reklamacje

Reklamacje

Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt jest wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, z przyjemnością pomożemy Ci rozwiązać ten problem.

Oto nasza procedura reklamacyjna:

1. Skontaktuj się z nami – wybierz jeden z dostępnych sposobów kontaktu:
- E-mail: biuro@bohomaz.pl
- Telefonicznie: 733 857 016

Opisz problem, dołącz szczegóły dotyczące wady lub uszkodzenia oraz wszelkie niezbędne zdjęcia uszkodzeń.

2. Podaj szczegóły przesyłki – sprawdź dane związane z zamówieniem i uzupełnij wymagane informacje.

3. Zapakuj i nadaj paczkę – zwróć produkty w oryginalnym lub innym odpowiednim opakowaniu. Następnie przekaż paczkę kurierowi, zanieś ją do paczkomatu lub punktu nadania.

Adres do reklamacji:
Pretty Wall Joanna Chrzanowska
Kopcińskiego 34A/4,
90-142 Łódź
Numer telefonu: 733 857 016

Zwroty

Zakupione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu możesz wysłać na adres e-mail: biuro@bohomaz.pl.

Procedura zwrotu:

1. Wybierz produkty do zwrotu – możesz zwrócić wszystkie lub tylko wybrane produkty z listy zamówień.

2. Zapakuj i nadaj paczkę – spakuj zwrot w to samo lub inne opakowanie. Przekaż paczkę kurierowi, zanieś do paczkomatu lub punktu nadania. Produkty wrócą do sklepu.

Adres do zwrotów:

Pretty Wall Joanna Chrzanowska
Kopcińskiego 34A/4,
90-142, Łódź
Numer: 733 857 016

Zasady zwrotu:

  • O zachowaniu 14-dniowego terminu zwrotu decyduje data wysłania maila z oświadczeniem lub data nadania paczki zwrotnej.
  • Zwracany towar musi być kompletny i nie może nosić oznak użytkowania. W przypadku, gdy zwrócisz produkt, który nie spełnia tych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.

Zwrot pieniędzy:

  • Pieniądze za zwrócony towar przelejemy nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania paczki.
  • Forma zwrotu zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia:

Koszty zwrotu:

  • Koszty zwrotu towaru ponosi Klient.
  • Jeśli zamówienie było opłacone, a nie zostało odebrane, zwracamy wartość zamówienia pomniejszoną o koszt przesyłki zwrotnej.

Szczegółowy regulamin zwrotów i reklamacji

Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta: biuro@bohomaz.pl. Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc i zapewnić Ci najlepsze doświadczenie zakupowe.